marți, 25 martie 2014

Piscoturi








Ingrediente:
  • 65 grame faina 000
  • 3 galbenusuri la temperatura camerei
  • 36 grame de zahar
  • 1/2 lingurita extract de vanilie
  • 3 albusuri la temperatura camerei
  • 1/4 lingurita de sare
  • 36 grame zahar alb
  • Zahar pudra pentru a pudra piscoturile 

Mod de preparare:
  1. Cu ajutorul mixerului , bate-ti galbenusurile cu 36 grame de zahar pe viteza mare pentru aproximativ 5 minute sau pana devin aproape albe iar compozitia s-a ingrosat.Adaugati vanilia.
  2. Se vor bate albusurile spuma cu putina sare si celelalte 36 grame de zahar.Se bat mai intai cu praful de sare pana ajung in faza de "soft peaks".Apoi adaugam cate putin zahar pana cand albusurile vor ajunge in faza de "stiff peaks" si aspect de bezea.
  3. La faza de amestecare am folosti metoda neconventionala din filmulet.Am pus albusurile intr-un bol mare.Am adaugat galbenusurile si le-am amestecat doar putin.Apoi am adaugat faina,in care am adaugat un varf de cardamon,in doua etape si am amestecat pana ingredientele s-au incorporat.

  4. Am folosit un zipploc pentru a forma piscoturile pe foaia de copt .L-am pus intr-o cana(sau pahar inalt),am pus compozitia ,am taiat la un capat si am format piscoturile in tava de copt.Lasa-ti distanta intre piscoturi pentru ca se vor uni la copt daca sunt apropiate intre ele.Piscoturile se dau pe deasupra cu zahar pudra.
  5. Intre timp,cuptorul se incalzeste la 180 de grade celsius.I-am dat la cuptor pentru 10-11 minute.Se "bronzeaza" doar partea de jos a piscoturilor.


 Sursele de inspiratie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu