sâmbătă, 21 iunie 2014

Inghetata cu ciocolata de lapte


 

 Ingrediente:
  • 500 ml baza
  • 330 grame ciocolata(din care 100 grame ciocolata neagra restul cu lapte)
  • scortisoara,cardamon,un praf de piper verde

Baza:
  • 500 ml smantana pentru frisca zuzu
  • 5 galbenusuri
  • 80 grame de zahar
  • vanilie
  • un praf de sare

    Galbenusurile le-am frecat cu un praf de sare si zaharul.Am adaugat smantana si am pus pe bain marie 20 de minute(pana amestecul este fiebinte la atingere).Apa nu trebuie sa dea in clocot in nici un moment.Am dat deoparte si am pus ciocolata pe bain marie sa se topeasca.Apoi am adaugat-o in baza amestecand bine.Punem amestecul de inghetata intr-un bol mai mare cu apa rece.Dupa ce s-a racit compozitia am dat la frigider 2 ore.Apoi masina de inghetata a fost pusa la treaba si a iesit ce se vede in poza .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu