sâmbătă, 7 septembrie 2013

Concurs Granarolo



 Cheescake ...fara foc si cu ceva diferit fata de retete originale





 




        Rasfoind blogul doamnei Laura Adamache am dat peste un concurs .Reteta trebuia sa contina mozzarella Granarolo.



           Am stat si m am gandit : ce poti sa faci cu mozza? bineinteles pizza...sau poate o tarta cu legume si branzica respectiva...dar , cum cei care ma cunosc stiu ca as manca desert in loc de felul principal la o masa,m am decis sa incerc ceva nou pentru mine.Pentru ca imi place branza( am facut si inghetata cu ea) am spus sa incerc un fel de no bake cheesecake.Zis si facut.Cautat prin magazine tipul de mozzarella cerut, am cumparat si restul de ingrediente si m am pus pe treaba.
  
Pentru blat:
130 de grame seminte de dovleac si seminte de floarea soarelui
90 de grame stafide
2 linguri de tarate de ovaz
3 linguri de cacao
2 linguri de fulgi de cocos

Pentru crema:
200 grame crema de branza philadelphia
100 grame mozzarella in cauza
250 ml de smantana proaspata pentru frisca cu 32% grasime
3 linguri de miere

         Acestea fiind spuse nu ne ramane decat sa asamblam desertul.
Pentru blat am lasat la inmuiat peste noapte semintele si stafidele.A doua zi mixam toate ingredientele intr un blender pana ajungem la consistenta unei paste pe care sa o putem intinde uniform in forma de tort.Am folosit o forma de 18 cu aceasta ocazie.Am obtinut blatul , il nivelam frumos in forma si il dam la rece pana facem crema .
     E recomandat sa scoatem din frigider crema de branza si mozzarella cu o ora , cel putin , inainte sa ne apucam de treaba.Cum  procedam cu mozzarella : intr o farfurie , cu ajutorul unei furculite,incepeti sa striviti mozza in incercarea de o obtine o consistenta de pireu.O sa ajungem mai degraba la cea asemanatoare cu branza proaspata.Am adaugat o lingura de lapte cald peste mozza sa fie mai usor de lucrat.Cand obtinem consistenta as good as it get's de la mozza  cum este in poza luam crema de branza si cu o spatula incepem sa o amestecam.




        Philadelphia devine cremoasa repede nu trebuie amestecata la mixer.Adaugam mozzarella.Iar la final frisca pe care am obtinut o dupa ce am mixat smantana dulce.Astfel crema obtinuta , o turnam in forma de tort peste blat si dam la rece pana a doua zi .Daca aveti nelamuriri cu privire la tenta usor rosiatica de deasupra se datoreaza gemului de visine cu lavanda cu care am avut intentia sa fac un model in partea superioara dar talentul artistic  nu m a ajutat prea mult asa ca am mixat "vopseaua" in compozitie.




  
 Nu mai imi ramane decat sa va urez pofta mare !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu