marți, 3 septembrie 2013

Inghetata ...pentru cei ce nu se urca la volan


 

 

 

 

Inghetata de ciocolata cu vin licoros



        Se pare ca o sa fac un maraton al inghetatelor..asta cat o sa reziste si gatul meu...
     M am apucat sa fac inghetata doar ca sa fac o poza mai prezentabila la varianta cu ciocolata.Am sfarsit prin a mai rasfoi blog ul celui ce a publicat reteta si am dat peste o varianta de inghetata cu ciocolata pentru adulti de aceasta data.Iata si link ul http://www.adihadean.ro/2013/07/marsala-gelato.

Ingredientele:
 
200 ml smantana pentru gatit 32% grasime
150 ml lapte ( eu am pus de oaie de 3,5% grasime)
200 de ciocolata (jumatate cu lapte , jumatate neagra)
3 galbenusuri
1 lingura de zahar pudra
50 ml de vin lacrima lui ovidiu( reteta originala spunea 100 ml marsala dar am considerat suficienta cantitatea adaugata iar tipul vinului a fost ce se gasea in camara si faptului ca este un vin licoros cum ne cerea reteta) 
1 lingura de cacao(optional).

     Acestea ar fi ingredientele.Modalitatea de lucru  este aceeasi ca si la inghetata de ciocolata.


  
    Nu ne mai ramane decat sa avem rabdare sa se raceasca compozitia ,sa o dam la congelator sau prin masina de inghetata si sa o savuram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu